Dygtig økonomi- og regnskabsassistent med kundeansvar søges til Lüdemann i Aarhus

Brænder du for økonomistyring og ny teknologi indenfor økonomiprogrammer? Er du omstillingsparat og har erfaring med bogføring og controlling? Så er det måske dig vi leder efter til et udfordrende og varierende job hos Lüdemann.

Om Lüdemann
Hos Lüdemann udfører vi en lang række økonomiske og administrative opgaver for vores kunder. Opgaverne spænder bredt, lige fra administrative rutiner til overordnet økonomisk styring.
Vi er i fortsat vækst og med stigende kundetilgang.

Vi lægger meget vægt på elektronisk behandling af bilag, for herigennem at effektivisere vores bogføring. Kvaliteten skal være i højsæde, ligesom vi også vægter at levere rapporter, som giver vores kunder ledelsesmæssig værdi.

Læs mere om Lüdemann her: http://ludemann.dk/

Jobbet
Du vil få det daglige ansvar for din egen kundeportefølje. I relation til vores kunder, er du den som sikrer at økonomiopgaverne bliver udført og den som giver ledelsen et oplyst beslutningsgrundlag.
Jobbet er udfordrende, så du skal være ambitiøs og have lyst til at arbejde med det tekniske miljø i økonomiprogrammerne. Vi udfører alle opgaver, som er naturligt hjemhørende i en regnskabsfunktion. Vi arbejder i et team med hver vores spidskompetencer og har derud fra fordelt opgaverne mellem os. For os er det naturligt at sparre og hjælpe hinanden.

Dine kvalifikationer
Vores kunder er i fokus, og vi ønsker at levere regnskabsmæssige ydelser af høj kvalitet. Derfor ser vi, at du som vores ideelle nye kollega har:

  • En relevant uddannelse indenfor økonomi eller regnskab. Desuden er praktisk erfaring med regnskab et krav.
  • En god IT- og systemforståelse samt erfaring med følgende regnskabsprogrammer:
    • Economic, men gerne også andre programmer.
    • Dataløn og Danløn.
    • Officepakken og i særdeleshed Excel.
  • Indgående økonomisk indsigt i og erfaring med bogføring og principperne, som ligger bag.
  • Grundlæggende indsigt i E-conomic, gerne med kendskab til digital behandling af bilag og integrationer til andre systemer.
  • En stærk analytisk sans samt god forretningsforståelse.
  • Evnerne til at kommunikere på både dansk og engelsk, mundtligt såvel som skriftligt.
  • Et stærkt drive, krydret med disciplin og evnen til at følge tingene til dørs.
  • Kan arbejde selvstændig, er struktureret og disciplineret i dine arbejdsmetoder og tidsplanlægning.
  • Er serviceminded og har en positiv attitude, eftersom du vil have en del kundekontakt.
  • Kørekort B. Straffeattest skal fremvises.

 

Vi kan tilbyde dig
Hos os kan du få en udfordrende og alsidig fuldtidsstilling på 37 timer i et spændende miljø.

Du vil desuden få:

  • En løn afhængig af kvalifikationer.
  • En attraktiv pensionsordning
  • Engagerede og gode kollegaer.
  • En arbejdsplads på vores kontor i Aarhus, hvor du fra tid til anden også vil komme på kundebesøg.
  • Sociale arrangementer.
  • Kantineordning
  • Da vores kontor er beliggende i Incuba på Katrinebjerg i Aarhus N, bliver du en del af et stort og spændende kontorfælleskab, som jævnligt afholder forskellige aktiviteter samt tilbyder flere andre medarbejdergoder.

Lyder det som noget for dig…
Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til anne@ludemann.dk, da vi indkalder til samtaler løbende. Ansættelse er snarest muligt.

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at ringe til Anne Lüdemann på tlf. 27 12 80 57 eller sende en e-mail til anne@ludemann.dk.