Vi er alle regnskabsfolk med mange års erfaring

Lüdemann Administration blev stiftet i 1996 af Bente Lüdemann.

I dag servicerer vi en lang række virksomheder med forskellig baggrund, og vi har derfor en bred viden indenfor en lang række brancher.

Jane Fuglsang

PARTNER

Jane har en baggrund som cand.merc.FIB fra Aarhus Universitet. Hun har været ansat siden 2009 og beskæftiget sig indenfor alle tænkelige regnskabsmæssige områder. Hun fungerer som kontorets daglige leder, og er med til at sikrer at kvaliteten altid er i orden.

Anne Lüdemann

SENIOR ACCOUNTING CONSULTANT

Anne har en uddannelse som Cand.merc.IVU. Hun har været ansat siden 2018 og varetager et bredt spektrum af opgaver indenfor regnskab, økonomistyring og løn. Anne er desuden med til at holde virksomheden kørende, ved at stå for samtlige interne opgaver indenfor HR og marketing.

Christian Karstensen

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

Christian er uddannet revisor og har været ansat siden 2022. Han er kundesvarlig for en række virksomheder. Christian er yderst professionel og har en stor interesse for de digitale løsninger. Han lægger stor vægt på god service, rådgivning og at hjælpe med at få digitaliseret bogføringen mest mulig.

Louise Haderslev

SENIOR ACCOUNTING CONSULTANT

Louise er uddannet Cand.merc.FIB. Hun har været ansat her siden 2019 og beskæftiger sig med mange forskelligartede økonomistyringsopgaver, på højt niveau. Hun er sikrer at man som virksomhed får en relevant om deres finansielle situation.

Lene Laursen

HEAD OF PAYROLL & ACCOUNTING CONSULTANT

Lene har mange års erfaring indenfor regnskab og revision og været ansat her siden 2019. Hun har en stor evne til løse komplekse regnskabsopgaver af enhver art. Hun har som lønspecialist desuden ansvaret for størstedelen af vores lønopgaver og det team, som kører dem.

John Raaby

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

John har en bred faglighed indenfor regnskab og financial controlling. Han har været tilknyttet siden 2022, er kundeansvarlig og sikrer dermed at virksomheder får leveret den nødvendige viden om deres økonomi. John er allround indenfor alle typer opgaver, også de lidt tungere, som kræver specialviden.

Tobias Risbo Kristensen

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

Tobias har en baggrund fra revisionsbranchen, er kundeansvarlig for en række virksomheder og varetager også speicalopgaver på højt niveau. Tobias er altid klar på at give en grundig rådgivning indenfor rengskab og økonomi, så man får det bedste beslutningsgrundlag.

Wenche Strømsnes

BUSINESS FINANCE CONSULTANT

Wenche har et bredt CV med ligeså faglig baggrund, hvoraf kan nævnes en Cand.merc.Aud. Hun har arbejdet med strategi, økonomi og ledelse i over 25 år. Her står hun for ledelsesrapportering for vores kunder. Hun har været tilknyttet os siden 2017.

Jacob Zacho

ACCOUNTING CONSULTANT

Jacob er Financial Controller fra Aarhus Business Academy . Han blev ansat i 2021. Han arbejder med regnskab økonomiopgaver, og varetager også specialopgaver på et meget højt niveau. Han har en særlig evne til at skabe overblikket omkring meget komplicerede udregninger og afstemninger.

Mikkel Thysen

ACCOUNTING CONSULTANT

Mikkel har en baggrund som Finans Bachelor fra Aarhus Business Academy. Han arbejder med regnskab og økonomistyring på højt niveau. Med sine gode analytiske evner yder Mikkel altid den bedste service til kunderne. Mikkel har været tilknyttet siden 2022

Helene Mathiasen

ACCOUNTING CONSULTANT

Helene har med sin Finans Bachelor en høj faglighed og varetager mange forskelligartede opgaver indenfor regnskab, bogføring og økonomi. Med sin struktur og gode overblik, sikrer hun at regnskaberne altid står rettidigt klar som ønsket. Helene har været tilknyttet siden 2022.

Bente Lüdemann

FOUNDER

Bente grundlagde virksomheden i 1996, hvorefter den for hvert år kun er vokset, og hvor opgaverne er nu er jævnt fordelt over på medarbejderne. Hun beskæftiger sig nu primært med konsulent- og specialopgaver.

“Hos Lüdemann Administration får vi altid super hurtige svar og effektiv problemløsning.
Hermed mine varmeste anbefalinger til Lüdemann Administration.”
Elisabeth Hjorth, ejer af Danitalia – ferieboliger i Italien.

KOMPETENCER

  • Bogholderi
  • Bogføring
  • Momsregnskab
  • Regnskaber – perioderegnskaber efter behov
  • Regnskabsmateriale klar til revisionsgennemgang
  • Afstemning af regnskaber
  • Lønadministration – lønafregning, afregning
  • Indberetninger til det offentlige
  • Rådgivning i personaleforhold
  • Debitorer – fakturering, ordrestyring, registrering af indbetalinger
  • Opfølgning på forfaldne betalinger
  • Kreditorer – registrering af kreditorfakturaer og betaling
  • Budgettering – udarbejdelse og budgetstyring
  • Undervisning – for virksomheder, der ønsker en ”gør det selv” ordning
  • Rådgivning – som en naturlig del af vores service
  • Årsregnskab