Vi er alle regnskabsfolk med mange års erfaring

Lüdemann Administration blev stiftet i 1996 af Bente Lüdemann.

I dag servicerer vi en lang række virksomheder med forskellig baggrund, og vi har derfor en bred viden indenfor en lang række brancher.

Bente Lüdemann

DIRECTOR & FOUNDER

Bente grundlagde virksomheden i 1996, hvorefter den for hvert år kun er vokset, og hvor opgaverne er nu er jævnt fordelt over på medarbejderne. Hun beskæftiger sig nu primært med konsulent- og specialopgaver.

Jane Fuglsang

FINANCE MANAGER, TEAMLEADER

Jane har en baggrund som cand.merc.FIB fra Aarhus Universitet. Hun har været ansat siden 2009 og beskæftiget sig indenfor alle tænkelige regnskabsmæssige områder. Hun fungerer desuden som kontorets daglige leder, og er med til at sikrer at kvaliteten altid er i orden.

Christian Karstensen

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

Christian er uddannet revisor og har været ansat siden 2022. Han er kundesvarlig for en række virksomheder. Christian er yderst professionel og har en stor interesse for de digitale løsninger. Han lægger stor vægt på god service, rådgivning og at hjælpe med at få digitaliseret bogføringen mest mulig.

John Jakobsen

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

John har et bredt branchekendskab og har mange års erfaring med regnskab og økonomi. Derudover er han superbruger i Excel. Han er kundeansvarlig for en række virksomheder, og giver altid en grundig regnskabsrådgivning. Han har været tilknyttet os siden 2021.

Miriam Rahbek

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

Miriam har en bred faglighed indenfor regnskab, økonomistyring og løn. Hun har været ansat siden 2019. Hun er kundeansvarlig og sikrer dermed, at en række virksomheder får leveret viden omkring deres økonomistyring. Miriam er allround indenfor alle typer opgaver, også de lidt tungere, som kræver specialviden.

Lene Laursen

HEAD OF PAYROLL & ACCOUNTING CONSULTANT

Lene har mange års erfaring indenfor regnskab og revision og været ansat her siden 2019. Hun har en stor evne til løse komplekse regnskabsopgaver af enhver art. Hun har som lønspecialist desuden ansvaret for størstedelen af vores lønopgaver og det team, som kører dem.

Anne Lüdemann

SENIOR ACCOUNTING CONSULTANT

Anne har en uddannelse som Cand.merc.IVU. Hun har været ansat siden 2018 og varetager et bredt spektrum af opgaver indenfor regnskab, økonomistyring og løn. Anne er desuden med til at holde virksomheden kørende, ved at stå for en række interne opgaver indenfor bl.a. HR og marketing.

Louise Haderslev

ACCOUNTING CONSULTANT

Louise har en finansiel baggrund fra Aarhus Business Academy og nu på vej mod en kandidatgrad. Hun har været ansat her siden 2019 og beskæftiger sig med mange forskellige økonomiopgaver, hvoraf nogle er på et meget højt niveau. Hun er med til at sikre, at virksomhederne får den nødvendige viden omkring deres finansielle situation.

Wenche Strømsnes

BUSINESS FINANCE CONSULTANT

Wenche har et bredt CV med ligeså faglig baggrund, hvoraf kan nævnes en Cand.merc.Aud. Hun har arbejdet med strategi, økonomi og ledelse i over 25 år. Her står hun for ledelsesrapportering for vores kunder. Hun har været tilknyttet os siden 2017.

Jacob Zacho

ACCOUNTING CONSULTANT

Jacob er Financial Controller fra Aarhus Business Academy . Han blev ansat i 2021. Han arbejder med regnskab økonomiopgaver, og varetager også specialopgaver på et meget højt niveau. Han har en særlig evne til at skabe overblikket omkring meget komplicerede udregninger og afstemninger.

Jacob Nielsen

ACCOUNTING CONSULTANT

Jacob læser HA almen på Aarhus Universitet og blev ansat i 2021. Han arbejder med forskellige regnskabs- og økonomiopgaver. Jacob har et stor kenskab til regnskabsanalyser, og kan derved sikre at virksomheder bliver grundig oplyst på et solidt fagligt grundlag.

“Hos Lüdemann Administration får vi altid super hurtige svar og effektiv problemløsning.
Hermed mine varmeste anbefalinger til Lüdemann Administration.”
Elisabeth Hjorth, ejer af Danitalia – ferieboliger i Italien.

KOMPETENCER

  • Bogholderi
  • Bogføring
  • Momsregnskab
  • Regnskaber – perioderegnskaber efter behov
  • Regnskabsmateriale klar til revisionsgennemgang
  • Afstemning af regnskaber
  • Lønadministration – lønafregning, afregning
  • Indberetninger til det offentlige
  • Rådgivning i personaleforhold
  • Debitorer – fakturering, ordrestyring, registrering af indbetalinger
  • Opfølgning på forfaldne betalinger
  • Kreditorer – registrering af kreditorfakturaer og betaling
  • Budgettering – udarbejdelse og budgetstyring
  • Undervisning – for virksomheder, der ønsker en ”gør det selv” ordning
  • Rådgivning – som en naturlig del af vores service
  • Årsregnskab