Vi er alle regnskabsfolk med mange års erfaring

Lüdemann Administration blev stiftet i 1996 af Bente Lüdemann.

I dag servicerer vi en lang række virksomheder med forskellig baggrund, og vi har derfor en bred viden indenfor en lang række brancher.

Bente Lüdemann

DIRECTOR & FOUNDER

Bente grundlagde virksomheden i 1996 og beskæftiger sig nu primært med konsulent- og specialopgaver.

Jane Fuglsang

FINANCE MANAGER, TEAMLEADER

Jane har en baggrund som cand.merc.FIB fra Aarhus Universitet. Hun har været ansat siden 2009 og beskæftiget sig med alle tænkelige regnskabsmæssige områder. Hun fungerer som kontorets daglige leder.

Anders Hagedorn

SENIOR ACCOUNTING CONTROLLER

Anders er Cand.merc.aud fra Aarhus Universitet og har været ansat siden 2017. Han er kundesvarlig for en række virksomheder. Anders har desuden den egenskab, at han kan praktisk talt alt. Ingen opgave er for lille eller stor, han tager den med stor entusiasme og udfører den altid fint. Ud over hans brede faglige viden, har han også et indgående kendskab og interesse i digitalisering af bogføring.

Adis Suhonjic

BUSINESS FINANCE CONSULTANT

Adis er Cand.merc.Aud fra Aarhus Universitet. Han blev ansat i 2017 og har siden arbejdet med alle typer økonomiske opgaver. Han leverer i dag primært finansielle og økonomiske løsninger til vores kunder. Med andre ord, så bistår han ledelsen i virksomhederne med viden, således at beslutninger træffes på et oplyst grundlag.

Miriam Rahbek

SENIOR ACCOUNTING CONSULTANT

Miriam har en bred faglig uddannelse indenfor løn og økonomi og været ansat siden 2019. Hun er kundeansvarlig og sikrer dermed, at en række virksomheder får leveret viden omkring deres økonomistyring. Miriam er allround indenfor alle typer opgaver, også de lidt tungere, som kræver specialviden.

Lene Laursen

HEAD OF PAYROLL & ACCOUNTING ASSISTANT

Lene har mange års erfaring indenfor regnskab og revision og været ansat her siden 2019. Hun har en stor evne til løse komplekse regnskabsopgaver af enhver art. Hun har som lønspecialist desuden ansvaret for størstedelen af vores  lønopgaver og det team, som kører dem.

Anne Lüdemann

SENIOR ACCOUNTING ASSISTANT

Anne har en uddannelse som Cand.merc.IVU fra Syddansk Universitet. Hun har været ansat siden 2018 og varetager et bredt spektrum af opgaver indenfor økonomistyring og løn.

Louise Haderslev

ACCOUNTING ASSISTANT

Louise har en finansiel baggrund fra Aarhus Business Academy og nu på vej mod en kandidatgrad. Hun har været ansat her siden 2019 og beskæftiger sig med mange forskellige økonomiopgaver, hvoraf nogle er på højt niveau.

Wenche Strømsnes

BUSINESS FINANCE CONSULTANT

Wenche har et bredt CV med ligeså faglig baggrund, hvor kan nævnes en Cand.merc.Aud. Hun har arbejdet med strategi, økonomi og ledelse i over 25 år. Her står hun for ledelsesrapportering for vores kunder. Hun har været tilknyttet os siden 2017.

Jacob Zacho

ACCOUNTING ASSISTANT

Jacob har en uddannelse som Financial Controller fra Aarhus Business Academy og blev ansat her i 2021. Han arbejder med en række forskellige økonomiopgaver og er dermed med til at sikre, at virksomhederne får viden omkring deres finansielle situation.

“Hos Lüdemann Administration får vi altid super hurtige svar og effektiv problemløsning.
Hermed mine varmeste anbefalinger til Lüdemann Administration.”
Elisabeth Hjorth, ejer af Danitalia – ferieboliger i Italien.

KOMPETENCER

  • Bogholderi
  • Bogføring
  • Momsregnskab
  • Regnskaber – perioderegnskaber efter behov
  • Regnskabsmateriale klar til revisionsgennemgang
  • Afstemning af regnskaber
  • Lønadministration – lønafregning, afregning
  • Indberetninger til det offentlige
  • Rådgivning i personaleforhold
  • Debitorer – fakturering, ordrestyring, registrering af indbetalinger
  • Opfølgning på forfaldne betalinger
  • Kreditorer – registrering af kreditorfakturaer og betaling
  • Budgettering – udarbejdelse og budgetstyring
  • Undervisning – for virksomheder, der ønsker en ”gør det selv” ordning
  • Rådgivning – som en naturlig del af vores service
  • Årsregnskab